به کارگیری از کرم پودر
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
پیرایش روزمره معمولی و سریع مراحلی دارااست که به راحتی میتوانید حافظه بگیرید. در‌صورتی‌که هر روز آرایش و پیرایش می کنید، این مقاله را دنبال نمایید تا فرآیند میکاپ را اصولی خاطر بگیرید.

آرایش و پیرایش روزمره یکی‌از گرفتاری‌های اکثری از خانم‌ها میباشد. بخش اعظمی از اشخاصی که به صورت روزمره و آراسته آرایش و پیرایش می‌نمایند، دنبال این میباشند که لک‌ها و مشکلات پوست را بپوشانند یا این که اینکه زیبایی طبیعی خویش را بیش تر جلوه دهند.

در شرایطی‌که نو آراستن را آغاز کرده‌اید، در صدر دشوار به حیث می رسد و ممکن میباشد از فیض عمل به هیچ عنوان راضی نباشید. اینکه بدانید از کدام مال اولیه از همگی به کار گیری نمایید و ترتیب آرایش و پیرایش روزمره معمولی و سریع چه‌طور میباشد، ابتدا مقداری سرگردان‌کننده به لحاظ میرسد.

در روزهای اولیه، این فعالیت عصر متعددی از شما می گیرد و بایستی وقت متعددی صرف آن فرمائید تا آرایشی بی‌نقص و پاک داشته باشید. البته به مرور که فرآیند آن را حافظه بگیرید، این عمل بی آلایش‌خیس و سریع‌خیس می گردد. اگر که دچار به اگزما میباشید نیز نوشته ی علمی یادگرفتن پیرایش برای مبتلایان به اگزما برای شما پیشنهاد میشود.

در‌پی، فرایند اجرای یک پیرایش روزمره معمولی را تیتر میکنیم.

بخش اولیه، فراهم سازی فیس
۱. در آغاز بایستی از یک فیس پاک کارتان را استارت نمائید.


او‌لین مرحله از آرایش و پیرایش روزمره شستن رخ میباشد. برای شستن رخ میتوانید از صابون خانگی ، رخ‌واش و آب گرم به کارگیری نمائید. پس از شستن رخ با حوله به آرامی آن را کم آب فرمائید. در شرایطی که عادت دارید که صبح‌ها دوش میگیرید و در خزینه فیس خویش را لایه‌برداری می کنید، می توانید از مرحله شستن چهره، صرف لحاظ نمایید.

یک کدام از دیگر از نکات مهمی که بایستی بدانید این میباشد که در انتهای روز و پیشین از خواب، مطلقا مجدد بایستی فیس‌تان را بشویید. موقع خواب هیچ ماده آرایشی نباید روی چهره‌تان باقی بماند. باقی ماندن مواد آرایشی روی پوست در زمان شب، سبب میشود که منافذ پوست مسدود گردیده و آکنه ساخت شود. برای تزکیه آرایش و پیرایش میتوانید از تمیز‌کننده‌های منحصربه‌فرد یا این که دستمال‌های مرطوب به کار گیری نمائید.

۲. از کرم ضد آفتاب و مرطوب‌کننده استعمال فرمایید.


در‌حالتی که ممکن میباشد که در حین روز پایین فروغ و روشنایی آفتاب قرار بگیرید، بدون شک آرایش و پیرایش خویش را با کرم ضد آفتاب استارت نمائید. صد رد صد از کرم مطلوب و تولیدها مربوط به پوست خویش استعمال نمائید زیرا ضدآفتاب نامناسب سبب می شود که بقیه مواد آرایشی، به راحتی روی پوست نخوابد و جذب نشود.

در شرایطی‌که پوست کم آب دارید که مستعد پوست پوست شدن میباشد، مطلقا از مقدار قابل قبولی مرطوب‌کننده هم به کارگیری نمایید. پیرایش ممکن میباشد در آغاز کم آبی و پوسته پوسته شدن پوست صوت را بپوشاند البته پس از مدتی و در انتهای روز، ظواهر بسیار نامناسبی ساخت می‌نماید.

در صورتی‌که به هر دو گزینه، یعنی هم ضدآفتاب و هم مرطوب‌کننده نیاز دارید، نخست از ضدآفتاب استعمال فرمایید.

قبلی از خرید ضدآفتاب، لازم میباشد که خصوصیت های شایسته ترین کرم های ضد آفتاب را بشناسید.

۳. از پرایمر رخ استعمال نمایید.


مرحله بعدی، استعمال از پرایمر میباشد. پرایمر امداد می کند که ریلکس‌خیس آرایش و پیرایش نمایید، لک و جای جوش را بپوشانید و آرایش و پیرایش‌تان برای زمان طولانی‌تری روی پوست بماند. میتوانید پرایمر را روی فیس بزنید و با نوک انگشت، روی پوست پخش نمائید. هر جایی از چهره که قرار میباشد از مواد آرایشی به کارگیری فرمایید، به پرایمر نیاز دارااست. یعنی در صورتی قرار میباشد از کرم پودر استعمال نمائید، بی تردید روی پیشانی، بینی، زنخدان و سیرتکامل‌های خویش را پرایمر بزنید.

در حالتی‌که قرار میباشد از خط دیده یا این که سایه دیده به کار گیری نمائید می بایست روی پلک‌ها و تحت ابرو هم پرایمر بزنید. پرایمرهای آرایشی برای این فعالیت مطلوب می‌باشند. البته محصول ها ملایم‌خیس و در واقع پرایمرهای منحصربه‌فرد آرایش و پیرایش دیده هم عرضه گردیده‌اند که میتوانید تهیه و تنظیم فرمایید. پیش از این در خصوص اینکه پرایمر چه می باشد و چرا بایستی از آن بهره مند شد، مطالبی منتشر کرده‌ایم.

این رو هم بخون:
تفاوت پرایمر و پودر فیکس (فیکساتور) چه میباشد؟
پخش دوم: به کارگیری از کرم پودر
۱. کرم پودر مطلوب را تعیین نمایید.
کرم پودرها تنوع متعددی دارا هستند. هرکدام از آن‌ها معایب و مزایای یگانه خودشان را دارا‌هستند. هم کرم پودرهای استیکی و پودری در بازار موجود هست و هم کرم پودر مایع. معمولا کرم پودر مایع اشاعه بیشتری دارااست.

یافت کردن کرم پودر مطلوب، عمل مشقت بار و بحران‌برانگیزی میباشد. می بایست کرم پودری پیدا فرمائید که دقیقا هم‌رنگ پوست فیس‌تان باشد.

در شرایطی‌که پوست شما مستعد تحریک میباشد، می بایست از کرم پودرهایی استعمال نمایید که ملایم و منحصر پوست‌های حساس می باشند.

علاوه بر این، کرم پودرهای کیفیت عالی، لوکس میباشند بدین ترتیب نمی‌توانید با امتحان و غلط، کرم پودر مطلوب‌تان را پیدا نمائید. موقع خرید کرم پودر مسلما با متخصصان زیبایی و آرایشگران و مشاوران حاضر در مغازه‌های آرایشی، مشاوره نمائید. این مشاوران شمارا برای جستن کرم پودر مطلوب و هم‌رنگ با پوست، ارشاد می کنند. علاوه بر گزینش رنگ کرم پودر می توانید در زمینه‌ی کیفیت و خصوصیت‌های هر جنس، از آن‌ها پرس و جو فرمائید.

۲. کرم پودر را روی رخ بزنید.


یک لایه نازک و مسطح از کرم پودر میتواند پوست شما‌را قابل انعطاف و یکپارچه نماید و ظاهری یک پارچه و صاف تولید نماید. شیوه استعمال از کرم پودر، به گونه آن بستگی داراست.

برای کرم پودرهای مایع که به صورت کرم عرضه میشوند، می بایست پاره ای یه خرده از آنان را روی بخش‌های مرکزی پوست بگذارید و به طرف حریم پخش نمائید.

برای پخش کردن کرم‌پودر میتوانید از نوک انگشت، براش اختصاصی کرم پودر یا این که اسفنج آرایشی استعمال نمائید. هر عصر که به کرم بیشتری نیاز بود، روی پوست بیشتر فرمایید. کرم را روی رخ‌تان ماساژ ندهید بلکه با حرکات سریع و ضربه‌ای، صحیح مثل نگارگری روی بوم، کرم‌پودر را پخش فرمائید.

کرم‌پودرهای جامد به صورت تیوب یا این که استیک عضه میشوند. برای این کرم‌پودرها نیز میتوانید از انگشت برای برداشتن آنان و قرار دادن روی پوست، به کارگیری نمائید. در حالتی که مستقیما استیک را روی پوست رخ بکشید، پوشش‌دهی بهتری دارااست اما لایه ضخیمی از کرم پودر روی رخ‌تان می‌نشیند.

فرقی نمی‌نماید کدام جور کرم‌پودر را گزینش فرمایید. نکته حائض اهمیت این میباشد که به نیکی آن را روی چهره پخش فرمایید تا طبیعی و یک پارچه به حیث رسد. با حرکات چرخشی ملایم، کرم پودر را به صورت یکپارچه و یکنواخت، کلیه جای پوست پخش فرمایید.

۳. در نواحی دارنده ایراد، از کانسیلر به کار گیری نمائید.


در حالتی‌که روی پوست‌تان بخش‌های نامسطحی موجود هست که پس از کرم‌پودر زدن هم چشم می گردد، به عنوان مثال لک‌های تیره یا این که جوش و سیاهی پایین دیده، یا این که یه خرده کانسیلر میتوانید این نواحی را بپوشانید. مقدار یه خرده کانسیلر در‌این نواحی بگذارید و صحیح مثل کرم پودر زدن، کانسیلر را روی فیس پخش نمائید.

تعیین کردن کانسیلر مطلوب صحیح مثل تعیین کرم‌پودر میباشد. اما موقع خریداری نمودن کانسیلر می بایست محصولی را بخرید که یک کدام از دو شماره از رنگ طبیعی پوست‌تان پر‌نور‌خیس باشد. از آنجایی که لازم وجود ندارد کانسیلر دقیقا هم رنگ پوست باشد، می توانید روی پوست دست‌تان رنگ کانسیلر را آزمون فرمائید. براین اساس، دامنه گزینش‌تان کمتر می شود.

۴. از پودرهای روشن یا این که پودر فیکس به کار گیری فرمایید.


پس از کرم پودر و کانسیلر، مدام برای اتمام این نصیب به یک پودر نیاز دارید. با این فعالیت، آرایش و پیرایش شما فیکس میگردد و منجر میشود که دوران بیشتری باقی بماند. پودر فیکس یا این که فیکساتور بازدارنده از ذوب شدن و حاد شدن پیرایش می گردد. برای استعمال از پودر فیکس، از قلمو به کارگیری فرمائید. مقاری ازپودر را روی پیشانی، سیرتکامل، بینی و زنخدان بزنید.

این رو هم بخون:
پیرایش پوست کم آب و نکاتی که بایستی بدانید
ولی فیکساتور چه می باشد و چه کاربردی دارااست؟

فیکساتور یک متاع آرایشی بسیار مهم و تاثیرگذار میباشد که امداد می نماید پیرایش ما صحیح مثل به عبارتی ساعت نخستین، دست نخورده و اثبات باقی بماند. این جنس با تیتر اسپری فیکساتور یا این که پودر فیکس شناخته میگردد.

بخش سوم: اضافه کردن رنگ‌ها
۱. رژ سیرتکامل یا این که برنزر بزنید.


رژ سیرتکامل و برنزر هر دو رنگ‌هایی به صورت پودر می‌باشند که برای پررنگ‌خیس نشان دادن و اضافه کردن رنگ به بخش‌هایی از فیس می توانید از آن ها استعمال فرمایید. از رژ سیرتکامل برای اضافه کردن یه خرده رنگ و تازگی به سیرتکامل‌هایتان به کار گیری فرمائید. برنزر برای مواردی استعمال می گردد که میخواهید بخشی از پوست را تیره‌خیس جلوه دهید انگار در معرض آفتاب قرار گرفته‌اند.

هم برنزر و هم رژ سیرتکامل برای سیرتکامل میباشد البته از برنزر میتوانید برای اضافه کردن رنگ و برق به بینی، پیشانی و زنخدان به کار گیری نمایید. از یک براش آرایشی گرد برای اضافه کردن رژگونه و برنزر به پوست استعمال فرمایید.

صحیح مثل هر مال آرایشی دیگر، بایستی درباره ی گزینش و خرید رژگونه و برنزر هم نکاتی را در لحاظ بگیرید. برای برنزر، رنگ‌های طبیعی‌خیس را گزینش فرمایید. برنزری تعیین نمائید که صرفا پاره ای از رنگ طبیعی پوست‌تان تیره‌خیس باشد.

برای رژ سیرتکامل، رنگی را در لحاظ بگیرید که معمولا رخ‌تان پس از سرخ شدن به به عبارتی رنگ تغییر‌و تحول می نماید. برای پوست‌های پر‌نور‌خیس رنگ‌های صورتی و هلویی مطلوب میباشد. برای پوست‌های میانگین صورتی مایل به بنفش، گلی، سرخابی و گل‌بهی مطلوب میباشد. برای پوست‌های تیره‌خیس از نارنجی رنگ پر‌نور، آجری و… استعمال فرمایید.

برخی از اشخاص از برنزر برای کانتور کردن سیرتکامل به کار گیری می‌نمایند. در صورتی شما هم چنین به کارگیری‌ای از برنزر می کنید، می بایست دست کم دو رنگ مختلف از آن در مشت داشته باشید. یک کدام از یه خرده پر‌نور‌خیس از رنگ طبیعی پوست و دیگری پاره ای‌ تیره‌خیس از رنگ طبیعی پوست.

از یک براش منزه برای استعمال از رنگ پر‌نور‌خیس روی سیرتکامل‌ها به کار گیری فرمایید. آن‌گاه تحت سیرتکامل از برنزر تیره‌خیس استعمال نمائید. از یک قلمو برای مخلوط کردن دو برنزر به کار گیری فرمائید تا آرایش و پیرایش شما یک پارچه و طبیعی به لحاظ رسد.

۲. از پرایمر دیده به کارگیری نمایید.
در صورتیکه نواحی حریم دیده خویش را پرایمر نزده‌اید، پیشین از سایه زدن بی تردید این عمل را انجام دهید. از نوک انگشتان خویش استعمال فرمایید و مقدار مقداری از پرایمر را روی پلک‌ها بگذارید و پخش نمائید. می توانید از پرایمر فیس یا این که پرایمرهای منحصربه‌فرد دیده به کار گیری فرمایید. در صورتیکه قصد دارید از پرایمر چهره برای پایین و بالای دیده‌های خویش استعمال نمایید، مسلما اطمینان نتیجه ها نمائید که روی بسته‌بندی آن نقل شده باشد که‌این مال برای دیده هم مطلوب میباشد.

۳. رنگ سایه دیده را گزینش فرمایید.


مطلقا برایتان سوال اتفاق افتاده که سایه دیده مطلوب رنگ دیده شما چه چیزی است؟

برای استارت به دست‌کم دو رنگ نیاز دارید. دو رنگی که یکی‌از دیگری پر‌نور‌خیس باشد. در زمینه‌ی ظاهری که در لحاظ دارید تصور کنید. برای سایه زدن سه آیتم کلی دارید:

ظواهر طبیعی: که در‌این حالت بیش تر اشخاص به هیچ عنوان پی نمی‌مارک که آرایش و پیرایش دارید. برای این گونه از پیرایش، می بایست سایه‌هایی را گزینش نمائید که نسبتاً رنگ مشابهی با رنگ طبیعی پوست‌ رخ‌تان دارا هستند. از پالت‌های سایه دیده با رنگ‌های خنثی به کارگیری فرمایید که معمولا در رنگ‌هایی مثل هلویی، زیتونی، قهوه‌ای و کرم وجود دارا‌هستند.

سایه دودی یا این که اسموکی: در‌حالتی که سایه اسموکی یا این که دودی را گزینش فرمائید، آرایش و پیرایش‌تان به وضوح قابل مشاهده میباشد. این نحوه سایه زدن بسیار مرسوم شده‌است و کسانی متعددی آن را برای آرایش و پیرایش روزمره خویش تعیین میکنند. برای این آرایش و پیرایش بایستی پالت سایه با طیف دودی و طوسی و زغالی داشته باشید. از سایه‌های تماما مشکی اجتناب فرمایید زیرا با سایه مشکی، ساخت عمق در پلک، بسیار طاقت فرسا میباشد.

این رو هم بخون:
شیوه درست گزینش و زدن رژ سیرتکامل
سایه رنگی: برای این گزینه، هر رنگ سایه‌ای را میتوانید تعیین فرمایید. میتوانید رنگ گزینه عشق و علاقه‌تان را تعیین فرمایید یا این که رنگی که کامل کننده رنگ چشمان‌تان باشد.

۴. نخست از پر‌نور‌ترین رنگ آغاز فرمائید.
این رنگ پر‌نور، تحت عنوان رنگ مبنا به کارگیری میگردد. بسته به آرایشی که در لحاظ دارید، این رنگ پر‌نور را صرفا روی پلک یا این که روی پلک تا تحت ابرو به کار گیری فرمایید. برای این عمل می توانید از قلموهای باریک یا این که اپلیکاتور سایه به کارگیری نمائید.

۵. رنگ‌های تیره‌خیس را به پلک طولانی تر نمایید.
پشت پلک را به طور کامل با رنگ تیره بپوشانید اما فراتر از گودال دیده نروید. از جایی که مژه‌ها استارت به پرورش نموده است تا جایی که چاله بالای دیده چشم میشود، پشت پلک را سایه بزنید. سایه را به نیکی با براش مخلوط و پخش نمائید.

 





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: